Welke promotieartikelen bied je aan?

Promotieartikelen hebben een indrukwekkende kracht: ze zorgen voor een beter bedrijfsimago, meer loyaliteit van partners, een hoger ROI, enz. Dus je hebt veel te bieden! Maar van alle pennen, paraplus, tassen en andere promotieartikelen; welke items zou je bedrijf eerst moeten geven?

Kantoorartikelen

Kantoorbenodigdheden zoals pennen, notitieblokjes, etuis, schrijfmappen en andere accessoires zoals USB-sticks of keycords zijn gebruikelijke bedrukte kantoorartikelen.

Dit zijn de meest voorkomende bedrukte items die worden aangeboden door bedrijven. Doordat ze nuttig zijn voor dagelijks gebruik in huis of op kantoor, komen kantoorartikelen altijd van pas, maar blijven ze origineel.

Tassen

Er is een breed scala aan opties voor bedrukte tassen. Je kunt simpele tassen laten bedrukken (van stof, plastic, papier of zelfs katoen) of kiezen voor speciale tassen (schoudertassen, rugtassen, laptoptassen, sporttassen, enz.)

Dit promotieartikel is handig voor iedereen, voor ieder moment. De bedrukte tas kan door alle soorten bedrijven worden aangeboden aan elk publiek. Als je de marketingeffecten er ook bij wil benutten is het het beste om een tas te kiezen die mensen kunnen hergebruiken.

Nuttige accessoires

Steeds meer bedrijven bieden nuttige bedrukte artikelen aan. Deze zijn vaak origineler dan de simpele kantoorartikelen en kunnen bestaan uit paraplus, flesjes, kleding, aanstekers, of zelfs thermosbekers)

Doordat deze items dagelijks gebruikt kunnen worden, bieden ze meer zichtbaarheid aan je bedrijf. Toch moet je wel opletten dat je de juiste artikelen uitkiest die passen bij het imago van je bedrijf en bij de mensen aan wie je het aanbiedt.

Andere gadgets

Originele cadeaus zijn vaak meer voor de grap dan echt nuttig, maar maken daardoor wel meer indruk en trekken meer aandacht. (Een shakebeker, ballon, mini laser, zaklamp, kaartspel, enz.)

Hele originele promotieartikelen zoals “gadgets” zijn ideaal voor innovatieve bedrijven die een jonge doelgroep willen bereiken.

Om het beste uit je promotieartikelen te halen, moet je bedrijf daarom de juiste promotieartikelen aanbieden die bij de sector, doelgroep en marketingdoeleinden passen.

promotieartikelen